Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Patrijarh Irinej: Ono što se silom uzme, to se i vrati, ono što se pokloni nekome, to je za svagda izgubljeno - zato ne smemo pokloniti Kosovo

Komentari (75) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 25 jul 2017 21:38
man.siti
Ove reči ne dopiru do AV,on i poklanja i prodaje Srbiju i Srpski narod.
Preporuke:
113
4
2 utorak, 25 jul 2017 21:44
aleksandar
Naša crkva mora da se agilnije uključi u odbranu nacionalnih interesa kontra pomahnitalog Gospodara koji je u žaru "euroatlantskih integracija" rešio da "prihvati realnost" i "oslobodi nas mitova".
Sve nacionalne snage sada moraju da se suprotstave veleizdaji, ko kako i koliko može. Sa druge strane će biti udruženi front Gospodarovih klimoglavaca, masnokopitara i SPS, drugosrbijanci -šatro opozicija, separatisti iz tzv. "vojvodine" i žuti talog.
Svi oni će složno biti za priznavanje "kosove".
Preporuke:
152
7
3 utorak, 25 jul 2017 21:44
Svi su isti
Kasno je.... Gde si bio dosadea?
Kako episkopi, jesu li zamenili dzipove novima?
Preporuke:
116
92
4 utorak, 25 jul 2017 21:47
Stradija za nato honorarce
Neće oni da ga poklanjaju,nato-honorarci u beogradu na vodi i u vazduhu će da ga profesionalno odrade,za pristojnu premiju i mirnu penziju!
Preporuke:
82
4
5 utorak, 25 jul 2017 21:48
Petar B.
Lepo receno - drago mi je da je Patrijarh osetio potrebu da ovo jasno kaze, iako nisam siguran da ce se nesto postici.

Nazalost ima puno nacina u pregovorima da g. Vucic to ne nazove poklonom, a ipak otudji. Sve dok se sve radi adhok, bez plana ili kontrole Skupstine i drugih institucija, bukvalno zavisimo od toga koliko je neko tog dana ucenjen, umoran ili lose volje.

I po tom pitanju, i SPC, pa i drugi drustveni i politicki faktori moraju biti jasni. Ako g. Vucic hoce (sa)ucesnike u pregovorima, mora biti spreman i da prihvati drukcija misljenja i da ne donosi sve odluke po ovim vaznim pitanjima. A ako to nije u stanju (kao sto svakim danom demonstrira), neka se ne cudi kada ga u suocenju sa obracunom sa "mitovima i istorijom" prate samo oni koji zavise od njega finansijski.
Preporuke:
101
4
6 utorak, 25 jul 2017 21:49
Miki
Indijanci : „Pre nego što su naša bela braća došla da od nas naprave civilizovane ljude, nismo imali nikakve zatvore. Upravo zbog toga nije bilo delinkvenata. Bez zatvora ne može biti delinkvenata. Nismo imali ni brave niti ključeve i zbog toga među nama nije bilo lopova. Kada je neko bio toliko siromašan da nije mogao da priušti konja, šator ili ćebe, dobio bi ono što mu treba kao poklon. Bili smo suviše necivilizovani da bismo pridavali važnost civilizovanom vlasništvu. Nismo znali za novac i vrednost ljudskog bića nije bila određena njegovim bogatstvom. Nismo imali pisane zakone, advokate niti političare, te nismo mogli da varamo jedni druge. Bili smo stvarno u lošem stanju pre nego što su belci došli i ne znam da objasnim kako smo uspeli da upravljamo osnovnim stvarima koje su (kako su nam rekli) neophodne za civilizovano društvo“.
Preporuke:
101
5
7 utorak, 25 jul 2017 21:54
+++
Lepo rečeno.
Preporuke:
60
5
8 utorak, 25 jul 2017 22:04
Causa Spectandum
Vidim, ceo se sabor potresao.
Preporuke:
39
54
9 utorak, 25 jul 2017 22:08
?
Patrijarh zahteva da partija obelodani ono sto je milom potpisala, briselski sporazum? Da obelodani vernom srpskom narodu?
Nadajmo se da ce partizani uslisiti ovakav zahtev!
Preporuke:
25
29
10 utorak, 25 jul 2017 22:10
Predrag Cune Gojković - JANIČAR
https://www.youtube.com/watch?v=E1EFe1vSb3s
Preporuke:
40
5
11 utorak, 25 jul 2017 22:14
penzioner Cviko
Ovo je samo jedna diplomatska izjava i ništa više. Kao eto mi smo rekli ali nas nisu slušali. Prava izjava o ovom pitanju je "nema rasprave o onom što je naše u bilo kom smislu". Svako ko prihvati obrazloženje za brisanje preambule je izdajnik bez ikakvog prava pre i posle izdaje.
Preporuke:
98
11
12 utorak, 25 jul 2017 22:18
Nikako da izusti...
... ime - Vučić, koji upravo to namerava da uradi.

Nešto mi se tu ne sviđa.
Preporuke:
80
5
13 utorak, 25 jul 2017 22:21
Ent
U pravu ste.
Preporuke:
34
2
14 utorak, 25 jul 2017 22:22
Student
Lako je pozivati na silu i oružani sukob ako znate da će u njemu učestvovati drugi.
Preporuke:
18
107
15 utorak, 25 jul 2017 22:23
harun al rašid
Zar sve ove godine Vučićeve izdajničke vlasti nismo gledali patrijarha i sav Sabor kako mu se priklanjaju i klanjaju, aminuju i aplaudiraju njegovim "pobedama"? I sad kao ovo saopštenje patrijarha treba da uveri narod i Crkvu da će se nešto promeniti, da će vrhovni izdajnik da se pokaje i da će čuti i ispoštovati glas patrijarha?! Čak sumnjam da i sam patrijarh veruje u svoj apel, jer, do juče a verovatno i sada još uvek jedan drugog tapšu po ramenu. Da je stvarno zabrinut za Kosovo patrijarh bi izrekao pretnju anatemom na bilo koga iz državnog vrha ko bude radio ka izdaji Kosova. Prilično je jasno da Crkva nema te unutrašnje snage a možda ni slobode da pribegne takvom drastičnom ali jedino lekovitom činu.
Preporuke:
84
10
16 utorak, 25 jul 2017 22:29
nikola
Bravo "Penzioner Cviko" ja to zovem demagogijom.Crkva sa Patrijarhom na celu saradjuje u izdaji.
Preporuke:
62
29
17 utorak, 25 jul 2017 22:29
postovanje
vase misli su tacne
*ono što se pokloni nekome, to je za svagda izgubljeno

p.s. mi smo orthodoxni i ima nas u asiji u shanghai regiji i ima tu i srba i grka i rusa i svih


sta zelimo da vam porucimo

da je to da ste to rekli 2012e to bi imalo smisla
sada su to tesko je to sada?
vas lider *je osoba koja je recima normalne zemlje kako iz holivudskom americkog filma
rehabilitovani kriminalac je postao precednik a uopste nije shvatio sustine
on je ostao isti
nije prosao znate kad je neko kriminalac , on ima kaznu pa se socijalizuje ovde je napravljeno cudo
vi ste u zemlji gde je covek koji je oprao biografiju
kao da nije isti a jeste isti to je isti covek iz 1990ih??? jel vama nije to razumljivo pa on ce uraditi sve da to sve zavrsi kako se njemu svidja!
znate kina i asiji su jedna istorija fantasticna tamo su nemoguce stvari koje su kod vas a vi kao duhovnik kako cete ovozemlajski zivot da oprostite pa to nemoze jer i bog neprasta to neradi ?
Preporuke:
42
4
18 utorak, 25 jul 2017 22:31
Mićko
Dobro jutro, džezeru. Jesmo li finio pajkili? Sad, kad bih ja verovao da oni imaju imalo petlje da budu istrajni, rekao bih da je bolje ikad nego nikad. Ali jednostavno ne verujem. Sa ovim patrijarhom je totalna propas. Ne znam zašto i kako, kog đavola Vučić ima u rukavu pa može njega da ucenjuje. Realno, strpao ga je u džep jednako kao i Ivicu Dačića.

Rodić iz Kurira i Velja Ilić ispadoše gromade za mnoge. Vala bar umeju da se politički tuku i rade to hrabro, bez ostatka.
Preporuke:
49
40
19 utorak, 25 jul 2017 22:35
hiraeth
Patrijarh Varnava je zbog konkordata celu vladu i kralja anatemisao davnih 30-tih...
Preporuke:
97
3
20 utorak, 25 jul 2017 22:41
Da li je Srbija
- srbi saka pirinca da je pozobe svaka vrana ...
Preporuke:
33
2
21 utorak, 25 jul 2017 22:43
brlj
Nijedan režim kao ovaj nije pokazao toliko bezumne tvrdoglavosti u dodvoravanju Zapada radi prijema u EU i istovremeno toliko bezobzirnosti u varanju sopstvenog naroda ?! Budući da je izgledno da `zasićena` EU neće primati nove članove, ni za 10 godina (ako uopšte i opstane, u bilo kom obliku) a AV može da nasluti da mu toliko vremenena na vlasti nije preostalo, onda se pokušava nešto `vanredno` i `veliko`. Spominje se čak i `nobel` (premda, ko se više seća takve nagrade dodeljenje EU za `mir` u Libiji ?), i velike `investicije` i druga pusta obećanja. Biće da na takav dodatni `adut` računa AV, za `vanredni` prijem u EU. Uz to, Srbija je - sasvim nepotrebno, čak i na svoju štetu preuzela neke obaveze, koje čak ni članice EU još nisu... Zaludno verovanje. U A. Merkel (koju čekaju izbori), kao pre na Bajdena i Hilari... I đavolu se žuri, a AV dolazi u prilično `neuračunljivo` stanje... Neka se izjalove podli planovi obmane...
Preporuke:
62
0
22 utorak, 25 jul 2017 22:48
Sah mat
Onaj ko je isplanirao "milosrdnog"uvukao je dobar deo sveta u veliki problem.Posledice su,zakljucno sa Ukrajinom, velike, i ako se nastavi ovim putem sve vodi u rat bez pobednika. Da bi se problem resio, mora se vratiti na pocetak(Kosovo)i vracanje medjunarodnom pravu!
Preporuke:
37
2
23 utorak, 25 jul 2017 22:49
s. p. Lajković
Dobro se setio da bekne.
Preporuke:
58
19
24 utorak, 25 jul 2017 22:53
Puška
Patrijarh bi opet puškom probao ? Pa jednom smo puškom probali pa šta bijaše?
Država u kojoj su Legija,Zvezdan,Gavrilo junaci i nema neki poseban imidž.
Preporuke:
7
107
25 utorak, 25 jul 2017 23:20
»Boško« ░
Student
Lako je pozivati na silu i oružani sukob ako znate da će u njemu učestvovati drugi.

Ne greši dušu sinovče. Ko kaže da ćemo ovaj put da "šaljemo decu" koja nisu obučena, niti bila u vojsci.

Za "oružani sukob" da se spreme svi "veterani" koji su služili vojsku i "četvrtoj armiji na svetu" JNA što znači svi sa 50 godina i više.

Ceo život su slušao o "starijih i mudrijih" "kako je onda "bilo u vojsci" a kako je "vojska od njih napravila ljude"

E ako su sad ljudi, neće pustiti da zbog njihovih greški u prošlosti ginu deca, koja tek treba da zasnivaju porodice i imaju decu.

Srbija može da računa na 1.1 milion muškaraca starijih od 50 godina vojno osposobljenih, koji su "postali ljudi" u JNA (ali su se "malo zaboravili usput" pa ih samo "treba podsetiti")

Po plusevima će da vidiš koliko su "najstariji i najmudrijih" postali ljudi u JNA i koji su spremi da odbrane svoju otadžbinu.
Preporuke:
141
252
26 utorak, 25 jul 2017 23:21
Potrebe
... ime - Vučić, koji upravo to namerava da uradi.

beshike i zheludca ih sprechavajU.
Preporuke:
13
7
27 utorak, 25 jul 2017 23:28
nebitan
Rezimiraću par izjava prethodnih komentatora jer se slažem sa njima:
1. SPC je davala previše podrške vučiću i time je sebe, voljno ili nevoljno, pretvorila u manjeg saučesnika ove bitange i njegove bande. Da li je to SPC radila zbog ovozemljaljske dobiti ili iz nekih uzvišenih razloga nije više bitno, posledica je načinjena i trpeće je brojne sledeće generacije Srba.
2. Kakvo crno "poklanjanje" Kosova? Pa vučić će masno da naplati svoje saučesništvo sa tačijem. Mislite li vi, vaša Svetosti, da takva bitanga išta radi za džabe?
3. I naravno, smešno je i karikaturalno da se tek sada diže glas kada je vučić sa svojim SNS/eksDS bitangama u Vladi već odavno kreirao ceo mehanizam priznanja "kosova" i sad samo kreće prva faza tog procesa, tzv. kuvanje žabe, to jest kuvanje naivnih Srba da za godinu-dve priznanje "kosova" dožive kao nešto gotovo i neminovno. vučić će na kraju odraditi nešto što ni cela NATO armija nije uspela, i nadam se da će se bar njemu suditi kad već ne može NATOu.
Preporuke:
54
0
28 utorak, 25 jul 2017 23:29
SRBIJA - KOSOVO ....prebogata je ta zemlja! Ljudi su tamo jako pohlepni i zbog zlata biće mnogo krvi proliveno...
PROROČANSTVO NEMAČKOG SVEŠTENIKA: SRBIJA - Jednu zemlju na jugu Evrope svi će pokušati da je unište, ali ona će…Kad prođe taj rat iz kog će se ta zemlja nanovo roditi, vodiće je jedan kralj, koji će prvo biti najomraženiji čovek, a posli će ga svi toliko voleti da će mu se, kad umre, svi pokloniti.

SRBIJA, a KRALJ JE SLOBO!
Preporuke:
30
13
29 utorak, 25 jul 2017 23:33
nikadsnobom
...Patrijarh je dao preporuku,..ali ako je volja naroda da se oslobodi sopstvene zemlje nadajuci se da ce posle toga bolje ziveti,..onda i ne treba mnogo insistirati,..jer ce surova stvarnost pre ili kasnije nauchiti pameti takav narod...
Preporuke:
32
2
30 utorak, 25 jul 2017 23:33
zoran g
Cica (moram tako da ga zovem), mozes ti da pricas, sledeceg proleca letis iz svoje stolice, najsposobniji srbin je bezecovao tvoje mesto - mora da objedini sve titule. Sad malo ozbiljnije (prem da ni ovaj scenario nije neostvariv) da ste vi prava crkva odavno biste se suprostavili samovolji jednog coveka, ali posto ste podkupljivi mirno gledate kako on sa svojom polipismenom ekipom moralno, finansijski i na sve druge nacine rastace zemlju Srbiju. Ako verujete u Boga (u sta pocinjem da sumnjam) on ce vas zbog necinjenja primerno kazniti.
Preporuke:
29
3
31 utorak, 25 jul 2017 23:40
SLAVA HEROJIMA! SLAVA KARAĐORĐU I PRINCIPU!
DOLE SLUGE ZAPADA! ŽIVEO REVOLUCIONARNI PRINCIP USTANKA!
Preporuke:
52
2
32 utorak, 25 jul 2017 23:41
@ Boško
Boško da li se vi to šalite?
Pa ti veterani će prvi pobeći sa sve decom čim pripuca.
Preporuke:
13
37
33 utorak, 25 jul 2017 23:42
mile
Bravo Boško!
Preporuke:
25
35
34 utorak, 25 jul 2017 23:44
Agron
Svi vi jako dobro znate da ste Kosovo oteli Albancima pa je, eto, došlo vreme da ga i vratite. Dakle, ne možete pokloniti ono što ionako nikada nije ni bilo vaše nego samo privremeno zaposednuto od strane državnoterorističkih slovenskih satrapija. Sve ostalo samo su vaše neinventivne lakrdije koje kod normalnih Srba (a većina je ipak takva) nemaju prođu. Vreme je da uspostavite normalne odnose sa bivšom kolonijom kao što je to uobičajeno u civilizovanom svetu. Naravno, ako hoćete. Ako nećete, mi ne marimo mnogo za vaša mitomanska "razmišljanja" i mitomansku "istoriju", slovenske države samo su parenteza u istoriji večno albanskog Kosova! Niste vi jedini koji ste došli, bili i otišli. To je sudbina svih zavojevača večno albanskog Kosova! Pozdrav!
Preporuke:
9
67
35 sreda, 26 jul 2017 00:02
robokap
IZOŠTI SVE PRAVOSLAVNE POSLANIKE I PRIPADNIKE VLADE;BACI ANATEMU NA NjIH I PORODICE ;USKRATI IM SVA CRKVENA ČINODESTVOVANjA--KRŠTENjE;PRIČEST;PARASTOS;SVEĆENjE KOLAČA--BUDI KAO TVOJ PREDHODNIK PATRIJARH VARNAVA 1937 povodom potpisivanja KONKORDATA:
Preporuke:
47
1
36 sreda, 26 jul 2017 00:02
Milutin
Ono što je vojnim sredstvima oteto više puta, u pravu je patrijarh.Oteto silom, vraćeni silom, pa opet oteto silom a neće moći biti vraćeno nego kako je i oteto i tako u cikličnim krugovima.
Preporuke:
21
0
37 sreda, 26 jul 2017 00:09
Jug
za Boška, tih 1,1 milion starijih od 50 u našoj tradiciji se naziva trećepozivcima. Uvek su ratovali i otac i sinovi, i deda ako je živ i može da nosi pušku. Jedina "sitnica" koja nas ovaj put kolje, je što sinova nema. Starkelje samo od Srbije ostadoše. I ono malo što ste izrodili, o junaci četvrte sile (gde samo nađe tu izlizanu, i dokkazano neistinitu parolu), rasulo se po svetu. Kućni prag vam ne prelazi, a kamoli da ide da ratuje za neko tamo Kosovo, na kojem nikada nije ni bilo.
A od patrijarha mlako. Kakav apel?! Anatemu na izdajnike!
Preporuke:
44
2
38 sreda, 26 jul 2017 00:31
trša
Boško,nadam se da si i sebe uvrstio u tih 1,1 milion veterana koji su bili u JNA,i da će tvoj doprinos biti ne merljiv,a ja ću za to vreme stvarati porodicu,unapred ti zahvaljujem na tvom nesebičnom žrtvovanju u korist nas mladih.
Preporuke:
11
25
39 sreda, 26 jul 2017 00:54
el srbinjo
nije mi jasno kako niko ne uviđa vučićeve genijalne geostrateške poteze. njegova je namera da srbiju postavi na rezervne položaje u borču, ovču i druga beogradska prigradska naselja. odatle će da vodi kontraofanzivu do konačnog oslobađanja užica i kragujevca.
Preporuke:
47
1
40 sreda, 26 jul 2017 01:15
Turas
Zemlja je počela da gubi obeležja vekovna ,(što je i želja Vučića)crkva je dužna da se otvoreno stavi na stranu naroda . U suprotnom je na ONOJ strani . Onda je narod SAM . To ne sme da se desi .
Preporuke:
18
0
41 sreda, 26 jul 2017 01:24
Student @Agron
Nijedna teritorija nema prirodno stanje prema kojem su sva druga neki vid istorijskog zločina ili nepravde koju treba ispraviti.
Preporuke:
4
8
42 sreda, 26 jul 2017 02:27
Dijapazon
Vrlo interesantno. Patrijarh je juče sleteo u BG posle desetodnevne posete Sjedinjenim Državama!?!
Preporuke:
17
1
43 sreda, 26 jul 2017 02:43
s. p. Lajković
Na čelo kolone ka Kosovu prvo staviti sve ove što neće pušku ili misle kako je to nehumano. Kad njih potrošimo onda da krenu pravi junaci. Do sad je uvek bilo obratno išli su prvo junaci a kukavice i defetisti čekali su da ovi izginu i brže bolje podpišu primirije pa smo došli u situaciju da junaka više nema i da nam neprijatelj otima uz osmeh i tapšanje po pogurenim ledjima.
Preporuke:
23
7
44 sreda, 26 jul 2017 03:30
s. p. Lajković
Naredite im i zapretite izbacivanjem iz pravoslavne crkve svakome onom uključujući i njegovu familiju do 5 kolena ukoliko želi da se odrekne Kosova.

pod 2. Povedite srpske dobrovoljce u boj za Kosovo. Stanite na čelo kolone. Videćete da će pomoć doći iz celog pravoslavnog sveta i da će velika većina Srba krenuti da obavi svetu dužnost. Ja ću biti medju prvima. Budite sigurni.
Preporuke:
21
7
45 sreda, 26 jul 2017 04:01
Boba
Zato što je šizofreni bolesnik koji prodaje Kosovo zarad svog opstanka na vlasti veliki deo odgovornosti leži i na SPC koja je ćutala kad nije smela da ćuti. Ovaj apel zato liči na prekasno i premalo vađenje.
Patrijarh Varnava je bacio anatemu na vlast koja je potpisala konkordat sa Vatikanom. Za ove zbog Kosova je kletva a ne apel najmanje što je morao da uradi Patrijarh.
Ovo ipak neće biti dovoljno da spasu dušu nažalost kao i mnogi koji su ćutali kada je i vrapcima na grani bilo jasno šta radi Vučić.
Preporuke:
25
0
46 sreda, 26 jul 2017 07:37
Čekajući Migoa
Slažem se s većinom komentara da je reakcija Patrijarha i Crkve zakasnela i mlaka, ali to je ipak jedini glas koji može da pokrene lavinu koja će oterati bagrau koja rasprodaje sve, uključujući i budućnost naše dece. Dveri, DSS i pojedini intelektualci to ne mogu, SANU je korumpirana. A kada je reč o poklanjanju, mislim da je Patrijarh imao u vidu da to jeste poklon sa stanovišta srpskog naroda. A ako taj isti narod ne može da vidi ko ga vodi, ništa bolje i ne zaslužuje.
Preporuke:
9
1
47 sreda, 26 jul 2017 07:39
Leka
Covek koji na vlast dolazi kao najveci protivnik otimanja Kosova i kritike aktuelne vlasti o pregovorima sa Pristinom a sada nastoji implementirati drugu drzavu Kosovo a vi mlatite i dalje praznu slamu sa glupim komentarima.
Preporuke:
7
3
48 sreda, 26 jul 2017 08:29
Čekajući Migoa
Interesantno je da na sajtu Sputnika nema ove vesti. To pokazuje da Vučić ima njihovu podršku. Pitanje je da li Lj. Milinčić to radi na svoju ruku ili ima podršku iz Moskve.
Preporuke:
9
2
49 sreda, 26 jul 2017 09:10
gandra
neophodno je da se i vojska oglasi - ovo su dramaticni trenuci za srbiju - izdaju treba spreciti!!!
Preporuke:
11
0
50 sreda, 26 jul 2017 09:11
Boris
Osećam mučninu kada čitam komentare.
Meni je nepojmljivo da razmišljam na temu nezavisnosti Kosova i Metohije pa kada vidim razne kalkulacije na temu kako je to gotova priča a pri tom se sa tim ne slažu dolazim do zaključka da smo blizu puta bez povratka. To je isto kao kada bi kalkulisali o tome šta bi bilo kada bi ostali bez srca. Šra tu ima da se priča.
Slažem se sa nažalost sa nekim komentarima u vezi sa ovim "apelom".
Preporuke:
11
0
51 sreda, 26 jul 2017 09:51
Agron @ student
Pa zato biste vi i dalje jednoga dana trebali moći da budete i opet monstruozni državnoteroristički satrapi?! Znaš lepotanoviću, smisao mojih reči je bio vrlo jasan, a smisao tvojeg vrdanja još je jasniji! Samo što tebi i tebi sličnima smisao istorijskih procesa baš zbog ovakvih bahatih lupetanja ima da bude vrlo bolan... I treba da bude! Jer ko ne shvata kako treba da se shvata, shvatiće onako kako shvataju oni koji ništa ne shvataju! Dakle, težim putem! Pozdrav!
Preporuke:
3
13
52 sreda, 26 jul 2017 09:57
Srki
konacno jasan i nedvosmislen stav.Vucic je dobio kosaricu.
Preporuke:
6
4
53 sreda, 26 jul 2017 10:04
Spiridon
@ AgronNaša istorija ume da bude mitomanska ali albanska je jedna velika laž od početka do kraja, pošto ste sve samo ne nekakvi starosedeoci Iliri što i pokazuju sva DNK istraživanja, jezik vam je mešavina okolnih jezika, odnosno najobičnija veštačka tvorevina a vi ste kroz celu istoriju uradili jedno veliko NIŠTA, znači niti jednog jedinog velikog imena na planu umetnosti a još manje nauke, čak niti jedina jedina bitka dobijena od strane bilo kakve vojske, pošto je to za vas do pre par par decenija bio nezamisliv koncept. Jedino što vam dobro ide i po čemu vas zna ceo svet je kriminal i šverc narkotika a na tom vašem večnom Kosovu ste za sve te godine večnosti sagradili jedino čobanske kolibe da vam se nađu kada čuvate ovce. Bravo i svaka vam čast, odnosno jedino prosperirate kada imate tuđa leđa iza sebe, nekada turska danas američka a kada toga nema onda bež'te noge moje, jer eno ih Srbi idu...
Preporuke:
22
2
54 sreda, 26 jul 2017 10:16
Zato ne smemo pokloniti Kosovo, hmhmhmhmhmhm...
100za jednog" -
VI SVI ZAJEDNO sa vladom poklanjate - izdali ste Srbijo da se obogatite . FUJ !!!
IZDALI STE JUGOSLAVIJO , a sada u 21. veku je SRBIJA/KOSOVO . FUJ !!!

Patrijarh Irnej- Vaše mišljenje je toliko važno i vredno i drugačije. Zato je najbolje da ga pažljivo sačuvate i zadržite samo za sebe.
Preporuke:
2
4
55 sreda, 26 jul 2017 10:17
Rale
nadam se da vojska zna koja joj je ustavna zadaca.Da podsetim,to je pre svega odbrana teritorija od unutarnjeg i spoljnog neprijatelja.Bio to cak i predsednik ili ministar ili prvi covek vojske.Ustav je iznad njih.Ako prvi covek vojske podrzi smanjenje teritorija, generali koji su podredjeni imaju ustavni zadatak hapsenja i glavnokomandujuceg i predsednika drzave i svih koji zele smanjiti teritoriju drzave.Ako nece generali,duznost je to jos nizih oficira.Blokirati silom par kljucnih lokacija i preuzeti vlast od izdajnika.Oko oteritorija nemoze da bude diskusije.
Preporuke:
6
0
56 sreda, 26 jul 2017 10:43
Zašto je TITO bacio kletvo na SPC ? Titova kletva, taj zadnji dah . Najgora je kletva umirućeg čoveka,
Da vas podsjetim/ da ne zaboravimo 90te... IZGUBLJENI SNIMAK: Aleksandar Vučić - Ubijte jednog Srbina, mi ćemo stotinu muslimana! (20.07.1995)

https://youtu.be/rDmwnfx3Ab4

NIKOLIĆ OČEKUJE UDAR NA SRBIJU: Neke zemlje otvoreno će nam tražiti da prihvatimo Kosovo kao državu 18.11.2016

BOG je LJUBAV , a mi SVI imamo SLOBODNO VOLJO !
Mržnja je BOLEST! DO danas ne razumemo gde nam je mesto a za to SMO sami krivi! Bog je rekao "napuni zemlju i vladaj njome". Ako ne napunimo zemlju,
nećemo ni vladati njom, nego ćemo biti proterani. Prosto i jednostavno. “Jao onima koji zlo nazivaju dobrim, a dobro zlim. Koji od tame svijetlost prave a od svijetlosti tamu. Koji gorko slatkim čine a slatko gorkim” .
Preporuke:
3
0
57 sreda, 26 jul 2017 10:54
Vukašin
Kakva vas crkvena kletva naivci snađe, Crkva je uz svaku vlast. Crkva je bila i uz vlast njemačkog kvislinga Nedića Milana.Jet Crkva čuva svoje privilegije koje joj vlast omogućava.
Preporuke:
11
7
58 sreda, 26 jul 2017 12:25
Hercegovac
To je sve narode.Crkva je ovim oprala ruke povodom izdaje Kosova i više od njih nećemo čuti ni rječ.
Preporuke:
15
2
59 sreda, 26 jul 2017 12:35
gavrilo
Patrijarh je IPAK stisnuo da se suprostavi Aleksandru VUČIĆU i njegovom BEZUMLjU!!!
Preporuke:
15
3
60 sreda, 26 jul 2017 12:52
haralampije
Sa stanovista fizike Patrijarh je u pravu,jer,svi tokovi dogadjanja su reverzibilni.
Malo me brine praksa;dva dana pred,,oluju,,tada Vladika dalmatinski Longin napusta pastvu,insignije i Manastir Krku i odlazi u Australiju(razlog nebitan)!?
Sjetih se tada naucnika J.Cvijica...zato mi se cini da nije tacna ona cesto iskazivana misao,da je pravoslavna vera ocuvala narod,moze se s vise prava obrnuto reci;narod je ocuvao veru...
Preporuke:
7
0
61 sreda, 26 jul 2017 12:52
sizif
@Vukašin
Crkva je bila i uz vlast njemačkog kvislinga Nedića Milana.

Iz Nedićevog govora 1941:
Znate li koliko će rat trajati? Može li srpski narod to da izdrži? Za prvom odmazdom doći će druga, treća, pa redom. Srbalja biće sve manje. I onda, kada bude trebalo da se čuje glas srpskog naroda, onda će on biti nemoćan. Njega će okolni susedi nadjačati, kao što su ga i nadmudrili.
Onim u šumama, M. Nedić, 2.11.1941.
http://bit.ly/2gEubuH

Međutim jugoslovenska kulturno-prosvetna elita je već odavno bila trovala srpsku decu, tako da su Srbi bili potpuno nedorasli okolnim neuporedivo zrelijim nacijama. Nikakve priče o Sovjetima ili Englezima, fašistima ili antifašistima, komunistima ili antikomunistima ne mogu to sakriti.
Preporuke:
4
3
62 sreda, 26 jul 2017 13:06
besposleni.politikolog
Sve komentatore pitam (a i ja se to pitam) sta bi bilo da se nekim cudom Kosovo vrati pod vlast Srbije, sa milion i po Albanaca koji ne zele da budu pod Srbijom. Kome bi davali sredstva za povecanje nataliteta, kako bismo nakon svakih izbora formirali Vladu, ko bi bio vecina u juznoj Srbiji za 30 godina... I jos sto pitanja sta i kako? Neresiv problem...
Preporuke:
3
21
63 sreda, 26 jul 2017 13:15
Atena
Zamolila bih Njegovu svetost da ne apeluje vec zahteva, insistira, trazi, pa cak i naredi. Nemojte bezumne i bahate moliti pogotovo kad znate da apel ( molbu) nece poslusati. Velika je odgovornost na Vama i nije Vam lako, ali sami lepo rekoste....
Preporuke:
8
6
64 sreda, 26 jul 2017 13:39
Vojvodjan
Jel to vazi i za Vojvodinu.
Preporuke:
2
3
65 sreda, 26 jul 2017 13:43
gavrilo @ sreda, 26 jul 2017 13:06 besposleni.politikolog
Odgovorna država traži rešenje, može biti ovako ili onako, zavisno od situacije u kojoj je država!Nijedan Narod ne voli da je potcijenjen niti da se diskriminiše.Država stvara uslove da svi rade i žive od svog rada.Tamo gdje ekonomija cvjeta nema nezadovoljnih.Znači na Državi je da osmisli kohabitaciju dva naroda i da je svako zadovoljan!Zaista jednostavno kao pasulj!!!
Preporuke:
2
2
66 sreda, 26 jul 2017 13:52
»Boško« ░
Slavko


Koga ti "braniš" kad nisi hteo sopstvenu kuću da odbraniš nego si pobegao...
Preporuke:
15
6
67 sreda, 26 jul 2017 13:52
Nocne tmine,
bezte od njih.
Preporuke:
2
0
68 sreda, 26 jul 2017 15:16
Student @Agron
Smisao Vaših reči je, nažalost, varijanta nacističke doktrine o krvi i tlu - mističnoj povezanosti naroda (krv) i teritorije (tlo). Zato srednjovekovne slovenske države na Balkanu i vidite kao tzv. terorističke tvorevine, tj. istorijsku nepravdu koja je na ,,večno albanskom Kosovu'' sada ispravljena. Taj pogrešan pristup istoriji moraćete kad-tad da ispravite.
Preporuke:
10
5
69 sreda, 26 jul 2017 18:01
fik
Vučić je samo realist i spašava što se spasiti dade.Ne može Srbija sama protiv nato,Albanaca,muslimana i džihadista.On želi da cementira stanje koje može samo ići na gore,a Kosovo crpi mnogo energije i blokira Srbiju.U eventualnim budućim kriznim situacijama zbog kosova bi mogla biti ugrožena i tzv. uža Srbija.Rusija daje samo retorički podršku,povukla je svoj kontigent s kosova za putinove vlasti i ne može spriječiti nato interese i na svojim granicama.Bolje i nekakav kompromis nego prepustiti islamskim militantima da kroje sudbinu srba.Patrijarhova izjava je u kontekstu pravoslavnog poimanja države,crkve,nacije i vlasti na nekom teritoriju normalna.Pitanje je samo hoće li članovi crkve i njihove porodice podijeliti sudbinu naroda kao posljedicu nekih rizičnih politika a to se odnosi na siromaštvo i eventualne životne ugroženosti
Preporuke:
4
12
70 sreda, 26 jul 2017 19:29
...
Kosovo ne ugrožava Srbiju Kosovo je leglo džihadista i kriminala i ugrožava sve, celu Evropu
niko ne želi da stane iza takve tvorevine
preko noći će se stanje izmeniti
samo strpljenja! i pameti
Preporuke:
14
0
71 sreda, 26 jul 2017 20:08
s. p. Lajković
Upravo time se rukovodi zapad i šiptari. Kosovo neće nikad biti njihovo dok ga Srbi sami ne poklone. Možete samo da zamislite šta je Aleksandru Vučiću obećano kad su ga dovodili na vlast? On je to prihvatio i sad kreće u realizaciju.

Vučiću je očigledno obećano mnogo više od obične vlasti. Njemu je obećana DINASTIJA VUČIĆ i ne samo doživotno vladanje već vladavina i njegovoj deci.

Naravno da zapad ne bi ispunio dato obećanje, jer kad Srbija pokloni Kosovo, zameniće Vučića novim izdajnikom. Njemu je planirana sudbina Romanovih, samo da konačno završi sa predajom Kosmeta. Obzirom da se radi o gluperdi i idiotu on je na to pristao jer ne vidi dalje od kofera sa milionima koje je već dobio kao predujam.
Preporuke:
11
3
72 četvrtak, 27 jul 2017 06:41
Rumija
Samo LUD čovjek može da da ili da pokloni KiM !Lud ili IZDAJNIK!Kako je Kosovo oteto tako će da se vrati.Da li će to biti sjutra, za 10 ili 100 godina to je nebitno.Neka LUDAK uradi, ako može, da Narod živi normalno ali da prizna KiM to je VELEIZDAJSTVO koje mora da se kazni najstrožom kaznom!
Preporuke:
5
2
73 četvrtak, 27 jul 2017 12:02
RODOQUB SA JUGA
NE[TO MI JE WEGOVA SVETOST NEJASNA U DVA dana dve različite izjave. evo i toma neće učestvovati u dijalpgu o KIM.dIPplomirao čovek filozofiju.teško Srbiji sa VUČIĆEM I NjEGOVIM IDOLOPOKLONICIMA.
Preporuke:
3
0
74 četvrtak, 27 jul 2017 12:30
Bundzija Sumadijski
Apel je srocen tako pomirljivo da se crkva distancira od eventualnog poraza Aleksandra Vucica pred srpskim javnim mnjenjem, a, u isto vreme, tako blago da se SPC ne zavadjuje sa kapitulantskom srpskom vlascu.
Preporuke:
2
0
75 četvrtak, 27 jul 2017 16:16
Dragoslavić
Eh da sam ja nekim čudom patrijarh ja bih rekao sledeće:
-Svi koji rade na priznavanju nezavisnosti Kosova i metohije će biti anatemisani od strane Srpske Pravoslavne Crkve i njihova imena će biti pri svakoj liturgiji pomeenuta pod đavoljim slugama. I dodao bih da ću se JA Srpski Patrijarh sa sve Patrijaršijom i Saborom Srpske Pravoslavne Crkve još danas preseliti u Pećku Patrijaršiju odakle ćemo služiti Srpskom narodu i Božijom rečju hrabriti preostale Srbe na Kosovu i Metohiji i stalno pozivati proterane Srbe da se vrate u svoje domove!
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner